Аналіз маркетингової діяльності підприємства. Курсова робота.
07.12.2009, 18:37
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової діяльності 6 1.1. Поняття, сутність та функції маркетингу на підприємстві 6 1.2. Планування маркетингової діяльності 13 1.3. Програми маркетингу 20
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Еврідіка» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Характеристика маркетингової діяльності підприємства 27 2.3. Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 31
Розділ 3. Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Еврідіка» 37 3.1. Формування єдиної служби маркетингу 37 3.2. Шляхи покращення організації маркетингової діяльності 40