Розробка туру в Боглгарію. Курсова робота по маркетингу.
08.12.2009, 18:39
Вступ 5 Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру 8 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 8 1.2. Оцінка пропозиції 12 1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 16 2. Проект туру 30 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 30 2.1.2. Оцінка території 38 2.2. Форма туру та схема маршруту 44 2.3. Пакет послуг 47 2.4. Програма туру 49 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 52 2.6. Економічне обгрунтування проекту туру 54 3. Маркетинг нового туру 61 3.1. Позиціонування та просування нового туру 61 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 65 Висновки 67 Список використаних джерел 68