1. Маркетингові аспекти розробки туру 6 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 6 1.2. Оцінка пропозиції 10 1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 20
2. Проект туру 21 2.1. Інформаційне забазпечення програми туру 21 2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 26 2.1.2. Оцінка території 29 2.2. Форма туру та схема маршруту 32 2.3. Пакет послуг 35 2.4. Програма туру 37 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 39
3. Маркетинг нового туру 42 3.1. Позиціонування та просування нового туру 42 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 45