Анотація. 4
Вступ. 5
Розділ 1. Теоретичні основи аналізу міжнародної збутової діяльності 11
1.1. Економічний зміст міжнародної збутової діяльності 11
1.2. Світовий досвід розвитку міжнародної збутової діяльності 20
1.3. Особливості становлення міжнародної збутової діяльності в Україні 31
Розділ 2. Механізм управління збутовою діяльністю компанії «Мета». 43
2.1. Нормативно-правове забезпечення міжнародної збутової діяльності в Україні 43
2.2. Організаційні інструменти здійснення збуту товарів в Україні 51
2.3. Економічні важелі регулювання збутової діяльності в Україні 64
Розділ 3. Оптимізація управління збутовою діяльністю компанії «Мета». 78
3.1. Аналіз господарської діяльності компанії «Мета». 78
3.2. Методика розрахунку ефективності збутової діяльності компанії «Мета» 89
3.3. Пріоритетні напрями удосконалення збутової діяльності компанії «Мета» в умовах глобалізації 97
Висновки. 104
Список використаних джерел. 110
Додатки
ВАРТІСТЬ 100 грн.. 116